Selasa, 18 September 2012

Menjamu Selera di Tasik Idaman

Sempena Birthday Husna baru ni...Saya dan rakan-rakan telah menikmati keenakan makanan di Tasik Idaman di Bangi...Makanannya sangat sedap dan kami telah memilih menu nasi putih, siakap tiga rasa, ayam goreng kunyit, kerabu sotong, tom yam dan kangkung goreng belacan.


Mulanya kami order untuk 4 orang makan tapi atas nasihat waiter di situ kami order untuk 2 orang makan...Fuh nasib la dengar cakap kalau tak memang membazirla sebab memang banyak...Nour siap ratah lauk lagi sebab Nour ni bukan jenis yang makan banyak nasi...Jaga badan la konon...hehehe...

Tengok muka dua orang budak yang puas hati dapat makan sedap...sampai licin pinggan..
  Wajah Husna dan Fadzilah yang kekenyangan
Mai, Husna dan Nour
 Penggunaan topi dan kayu golf dapat menghasilkan hiasan yang sangat cantik dan menarik..Kreatif sungguh pemilik restoren ni kan...

Fadzilah, Mai dan Nour
Bukan itu sahaja potret pun ada juga tau...Semua hiasan ini diletakkan sepanjang laluan untuk ke ruang makan yang terapung di atas buluh. Kiranya kalau jalan kaki tu bergoyang-goyanglah badan..

 

Akhir sekali mestilah gambar Nour...hehe lain x muka saya?..malam tu kalut sangat sampai tertinggal cermin mata...lapar sangat la konon..huhu....


2 comments:

Aku Penghibur berkata...

sedapnya p..tgk pon dah cuikup la

nour berkata...

@Aku Penghiburhehe.. memang sedap pun makanan kat sini...mai la datang..

 
Copyright 2012 © Reserved to Arimaliamsi Design By Cik Nurfarah